8. elokuuta 2013

Päivitystä!

Moikka!

sori ettei oo tullu postauksia enempää, mutta ei ole paljoa kerrottavaakaan ollut. Nyt kuitenkin lisää tietoa, eli jeejee mun lähtöpäivä muuttu _taas_ ! Koska perhettä ei vieläkään oo vahvistettu niin lähden luultavimmin vasta 11.9., toivon mukaan. Se on viimeinen lähtö Amerikkaan, joten pakko kai sillon on viimeistään mennä. Ollaan soitettu AFS:n toimistoon ja meille on sanottu vaan, että Seattlen seudulla prosessia hidastaa koulut. Suurin osa kouluista siellä on lomalla heinäkuun joten asioiden hoitaminen kestää.

Tä tuntuu vähän oudolta kun mun alkuperänen lähtöpäivähän ois ollu tänään... Ja kun miettii, että oon hyvästelly jo monen kaverin ja toivottanu mahtavaa vuotta niin alkaa tuntua jo pikkuhiljaa siltä ettei ite edes ois lähdössä. Ihan kun olis vaan vähän pidemmällä kesälomalla kun muut. Mut toisaalta, en ois kyl osannu kuvitella lähteväni tänään, ei mulla ois ollu mikään valmiina! :D

Joten peukut pystyyn et kohta se munki sijoitus ja perhe tulee tietoon! Voisin loppuun pistää muutaman kuva ettei tä olis ihan pelkkä tylsä tekstipostaus. Oon päättänyt etten kirjottele tänne mitään ei vaihtovuoteen liittyviä asioita koska menis tän blogin tarkotus vähän pilalle.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti