20. maaliskuuta 2014

"It was one of those March days when the sun shines hot and the wind blows cold: when it is summer in the light, and winter in the shade"

Halojaa halojaa! Pientä kiirettä on viime aikoina pitänyt koska tennis alkoi ja arkipäivät menee palloja viskellen! Tässä vähän asioita, joita oon viime aikoina puuhastellut.

Noniin siis heti viime kerran jälkee kun pääsin kehumaan miten lämmintä täällä on, niin eikös tietenkin tullut tän vuoden toinen lumimyrsky niskaan. Lunta tuli enemmän ku viime kerralla, loppujen lopuksi ehkä 25 cm yhdessä päivässä!







 Käytiin kattomassa akrobatia "ottelua" tai enemmänkin mun mielestä muistutti cheerleadingiä, mut jotain hyppelemistä ja akrobatian tapasta se oli :D







Ystävänpäivä! Ekana mun tekemät kortit ja seuraavaksi sulonen kortti meksikolaiselta vaihtarilta, Brendalta :) suomikin lisätty!





Sain mun hostperheeltä ystävänpäiväksi tossut ja suklaata :)



Teagan sai tossut myös.... :D





Kävin myös tutustumassa paikalliseen partiokokoukseen, aikas erilaista saanen sanoa! Mutta paras osa näitten partiotoiminnassa on heijän keksit. Ehkä parhaimpia ikinä.




Meijän kaupungissa oli myös Aasia-festivaali ja päästiin koulun kautta ilmatteeks sisään joten päätettiin kavereitten kanssa piipahtaa sielläkin! Se oli siis periaatteessa kuin meijän messukeskus, täynnä erilaisia esittelypöytiä, ruokapaikkoja, esiintymislavoja ja eläimiä :) ruoka oli ihan älyttömän hyvää ja ihan mielenkiintoisia tavaroita oli näytillä! Uhrauduin myös pitämään käärmettä sylissä.... suurin virhe ikinä. Käärmeet ei oo mun juttu.









Oregonin miesten korisjoukkueella oli kotipeli joten pakkohan sitä oli mennä katsomaan! Koska Oregon sai enemmän kuin 65 pistettä, koko yleisö sai kuponkeja, joilla saa ilmaisia hamppareita. Hirveen amerikkalaista taas :D








Tähän väliin voin näyttää kuinka hurjia tarjouksia täällä päin on.....




Mun hostperhe yllätti mut yhtenä iltana, he oli tehny mulle ihan oman jalkapallopaidan oikeen mun nimellä! 






Saatiin myös meijän Senior '14 paidat!




Uusi juttu jonka oon täällä oppinut, on että ilmeisesti puolisyntymäpäiviäkin juhlitaan. Minäpäs siis päätin tilata kakun mun hostäidille ja se piti olla sellanen et se toimitetaan meijän ovelle aamulla, mut suunnitelmat meniki vähän pilalle ja piti siis itse hakea kakku ja yllättää. Hyvin toimi kuitenkin :)



Matkustettiin Washingtonin osavaltioon pariksi päiväksi kauden suurimpaan koripalloturnaukseen. Me oltiin siis töissä siellä, ei vaan kattomassa. Pääsin kuitenkin kattomaan sisällä pelattavaa jalkapallopeliä! Amerikkalaista futista siis... Säännöt oli vähän erit, kenttä pienempi ja pelaajat astetta huonompia, siksi he siis pelaa tätä sisäliigaa :D 








 Meidän seurakunnan nuorten kerho, tai mikä ikinä onkaan, järjesti viime viikonloppuna leirin vuoristolla! Sai mennä laskettelemaan, luistelemaan, pulkkailemaan tai sitte ihan vaan hengailla. Se mökki ensinnäkin oli iha älyttömän hieno! kolme kerrosta, ainakin 6 makuuhuonetta plus parvi, poreamme ulkona ja valtava autotalli, jossa oli pöytäjalkkis, pingispöytä ja ilmakiekko. Ihan älyttömän hauska viikonloppu mahtavien ihmisten seurassa! :)









mua nauratti luistinradalla kun olin ainoo joka oli elämässään luistellut enemmän kun kaks kertaa... :D




Parasta maaliskuussa on ollut tää ilma! Ihan täys kesäpäiviä on ollu muutamia ja monta muuta t-paitakeli päiviä! täkin kuva on meijän koulun pihalta, ei ikinä uskois!







 Eilen oli meijän ensimmäinen tennisottelu, me hävittiin mutta vastustaja joukkue voitti kyllä joka ikisen muunkin pelin meidän koulua vastaan, joten oli oletettavissa. Silti oli ihan sairaan hauskaa pelata ja vähän nähdä miten kaikki toimii!





Tähän loppuun mun on pakko pistää kuva kun kerrankin oon niin ylpee mun hiuksista! Ikinä ei oo ollu näin pitkät kun tällä hetkellä, en leikkaa hetkeen! 





Mulla onkin enää 2 päivää koulua jäljellä ja sitten onkin Spring Break. Mä suuntaan Portlandiin pariksi päiväksi tänä vikonloppuna, ens viikolla on luvassa vaan kaverien kanssa hengailua ja tennisharkkoja ja sitten viikon päästä meikä hengaileekin Hawaijin auringon alla :) oon enemmän kuin innoissani siitä!!!

Päivittelen Spring Breakin jälkeen paljon paljon kuvia, ainakin Hawaijilta ;) pitäkääs te hauskaa koulussa ja siellä Suomen talven keskellä! 

Terkkuja täältä,
Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti